ansökan om en stad

Här diskuteras allt från boplats i en specifik stad eller den stadens framtid och utveckling.
Kategoriregler
För att få listas här måste staden...
...bli godkänd av någon av våra administratörer och för att bli godkänd måste vissa kriterier uppfyllas.

Staden måste:
  • ha ett namn
  • ha en borgmästare
  • ha minst 4 aktiva användare som invånare (inklusive borgmästaren)
  • anslutas till tunnelbanan, vägnätet eller vara åtkomlig vattenvägen från minst en annan stad som är ansluten till något av de andra transportnäten

Ansök om stadens officiella erkännande...
...genom att skapa en tråd med rubriken "Ansökan: stadsnamn" i den här kategorin, enligt vår mall för stadstrådar. Du får ett meddelande när den har blivit godkänd eller nekad och om den blir godkänd finns tråden kvar, annars tas den bort.

Rättigheter och skyldigheter...
...som officiell respektive inofficiell stad finns listade här.

ansökan om en stad

Inläggav maxvessla9 » 10 dec 2012, 22:11

jag vill ha en stad som ska heta build city och jag har börjat med en farm och har 3 stycken som vill bygga i den det är merkurius_8 jagheterelias och gunther38 och snäll godkänn min stad
maxvessla9
Avstängd
 
Inlägg: 10
Blev medlem: 19 nov 2012, 19:41

Re: ansökan om en stad

Inläggav maxvessla9 » 10 dec 2012, 22:13

det börja också med att jag och merkurius_8 skulle bygga en stor farm då jag kom på va bra ställe att fixa en stad på fråga jag han ja ska vi göra en stad här fråga jag?? ja sa han det blir bra bra sa jag då då fixar jag det
maxvessla9
Avstängd
 
Inlägg: 10
Blev medlem: 19 nov 2012, 19:41

Re: ansökan om en stad

Inläggav SadlyScape » 11 dec 2012, 07:26

Beslutet om att det ska bli en officiell stad kommer tas när staden är klar och om alla kraven är uppfyllda.
Challeliitoo är en katt
SadlyScape
Registrerad
 
Inlägg: 36
Blev medlem: 08 okt 2012, 20:43
Ort: Malmö

Re: ansökan om en stad

Inläggav orkanen99 » 13 okt 2013, 13:33

kan jag få bygga en stad som ska heta pony vill
:D :D :?:
orkanen99
Registrerad
 
Inlägg: 3
Blev medlem: 12 okt 2013, 15:13


Återgå till Städer

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster