SeToGamers

Allmän diskussion med andra medlemmar.

SeToGamers

Inläggav lazee10000 » 19 aug 2012, 16:16

Hej jag och poweman9696 har skapat en helt ny youtube kanal där vi filmar minecraft på denna servern. Det skulle hjälpa riktigt mycket om ni kunde titta in på vår kanal och kanske lämna en kommentar och t.o.m bli subcriber.
MVH Lazee10000/Thorin III stonehelm :D
Användarvisningsbild
lazee10000
Registrerad
 
Inlägg: 5
Blev medlem: 12 aug 2012, 18:49
Ort: Skåne

Re: SeToGamers

Inläggav RedRetro » 19 aug 2012, 17:08

lazee10000 skrev:Hej jag och poweman9696 har skapat en helt ny youtube kanal där vi filmar minecraft på denna servern. Det skulle hjälpa riktigt mycket om ni kunde titta in på vår kanal och kanske lämna en kommentar och t.o.m bli subcriber.


Ni får väl länka till kanalen, nu gör jag dock det här: http://www.youtube.com/user/SeToGamers. Om ni vill ha lite tips från en tittares perspektiv så bjuder jag på några:

* Försök att endast prata en åt gången, det blir väldigt svårt att uppfatta vad som sägs om ni pratar i munnen på varandra. Kanske blir det enklare om man kör push-to-talk (då blir det mest troligen inte lika mycket ehmm, auumm etc).
* När ni pratar om någonting, t.ex. DualDGaming, Imaginea etc. så vore det bra om ni länkade till det ni pratat om så att folk som undrar lätt kan söka upp saker och ting.
* Sänk spelljudet en aning när ni spelar in, i början var det distraherande när en zombie/whatever grymtade flera gånger i bakgrunden.

Annars var det kanon, det märks att ni är lite ovana i början men det kommer släppa. Lycka till med YouTube-kanalen! ;)
Användarvisningsbild
RedRetro
Systemoperatör
Systemoperatör
 
Inlägg: 1498
Blev medlem: 17 sep 2011, 21:43
Ort: Stockholm


Återgå till Allmänt

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster