Uppdatering

Har du frågor eller förslag angående servern och portalen? Skriv här.

Uppdatering

Inläggav AlfredEk » 08 dec 2013, 08:30

När ska ni byta karta och uppdatera? ;)
AlfredEk
Registrerad
 
Inlägg: 6
Blev medlem: 27 jun 2013, 20:43

Re: Uppdatering

Inläggav SadBreeze » 12 dec 2013, 21:51

Vi kommer uppdatera så fort som bukkit uppdateras, ta det lugnt och vänta,vet inte om det ens har kommit ut en dev build än, det kan ta sin tid men det kommer hända
Pls
SadBreeze
Hjälpare
Hjälpare
 
Inlägg: 251
Blev medlem: 05 okt 2012, 17:12
Ort: Linköping, Östergötland

Re: Uppdatering

Inläggav catgirl_94 » 11 feb 2014, 13:49

Men bukkit är väl uppdaterat nu? vet andra servar med bukkit som uppdaderat.
catgirl_94
Registrerad
 
Inlägg: 4
Blev medlem: 05 feb 2014, 18:29

Re: Uppdatering

Inläggav SnyggaSmurfen » 11 feb 2014, 16:09

catgirl_94 skrev:Men bukkit är väl uppdaterat nu? vet andra servar med bukkit som uppdaderat.


Det finns en "Beta Build" från bukkit som många servrar använder men vi väntar på en "Rekomenderad Build" innan vi uppdaterar.
Beta Builds är test builds som bukkit vill att man använder för att hitta buggar och andra fel på builden. Anledningen varför många andra servrar använder beta builds är för att spelarna vill spela på en uppdaterad build så fort som möljigt. Även om den inte är säker och innehåller buggar.
Därför uppdaterar många servrar för dom vill behålla sina spelare, men vi på Imaginea vill att allting ska fungera och att våra spelare inte ska ha några problem efter vi uppdaterar. Därför har vi bestämt att vänta till en rekomenderad build släppts.


Hoppas att Jag har svarat på din fråga. Om du har något mer du undrar över så är det bara att säga till :)
SnyggaSmurfen,
Moderator - [Mod]
_____________________________________________________________________
I'm not Perfect, I'm not Good nor Bad. I'm just Me... then what am I? I'm a HUMAN!
Användarvisningsbild
SnyggaSmurfen
Moderator
Moderator
 
Inlägg: 186
Blev medlem: 17 feb 2013, 03:19
Ort: En annan del av Köping

Re: Uppdatering

Inläggav catgirl_94 » 11 feb 2014, 18:06

Då förstår jag :) tar väldigt lång tid :p man ser att det är få som orkar spela på servern. och jag som ny vill inte börja på något om kartan ändå ska bytas.
catgirl_94
Registrerad
 
Inlägg: 4
Blev medlem: 05 feb 2014, 18:29

Re: Uppdatering

Inläggav SnyggaSmurfen » 11 feb 2014, 19:17

Jo vanligt vis så tar det bara en månad för bukkit att komma ut med en bra build med pga att mojan gjorde om så mycket i 1.7 uppdateringen så tar det längre tid för bukkit.

Och jag för står att du vill vänta tills vi byter karta. Det är många som gör. Men Om du känner för att prata eller lära känna vissa av våra spelare så kom in på våran Mumble servern. Det är nästan alltid någon/några inne varje dag. Vi pratar och har roligt samt spelar olika spel tillsammans medans vi väntar på Bukkit :)
SnyggaSmurfen,
Moderator - [Mod]
_____________________________________________________________________
I'm not Perfect, I'm not Good nor Bad. I'm just Me... then what am I? I'm a HUMAN!
Användarvisningsbild
SnyggaSmurfen
Moderator
Moderator
 
Inlägg: 186
Blev medlem: 17 feb 2013, 03:19
Ort: En annan del av Köping

Re: Uppdatering

Inläggav catgirl_94 » 12 feb 2014, 20:28

SnyggaSmurfen skrev:Jo vanligt vis så tar det bara en månad för bukkit att komma ut med en bra build med pga att mojan gjorde om så mycket i 1.7 uppdateringen så tar det längre tid för bukkit.

Och jag för står att du vill vänta tills vi byter karta. Det är många som gör. Men Om du känner för att prata eller lära känna vissa av våra spelare så kom in på våran Mumble servern. Det är nästan alltid någon/några inne varje dag. Vi pratar och har roligt samt spelar olika spel tillsammans medans vi väntar på Bukkit :)


jag förstår inte hur mumble fungerar :p är rätt nu "gamer"
catgirl_94
Registrerad
 
Inlägg: 4
Blev medlem: 05 feb 2014, 18:29


Återgå till Frågor och förslag

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster

cron