Tjena..

Här presenterar du dig om du är ny på servern. Skriv ett kortfattat inlägg om dig själv och vem du är. Observera att det enbart är tillåtet att skapa en presentationstråd per medlem.

Tjena..

Inläggav grannas » 22 nov 2014, 23:03

tänkte testa att spela lite där det är fler än jag :)
gubbe på 40+ spelar lite då och då med min dotter hemma i nätverket och tänkte nu testa en server istället, och kanske jäntan med senare.
provade ett par servrar för något år sedan men efter att fått mina byggen rensade på allt av värde ett par gånger på en vecka så tröttnade jag.
så denhär gången tänkte jag testa själv först innan jag släpar med mig jäntan :p
grannas
Registrerad
 
Inlägg: 1
Blev medlem: 22 nov 2014, 22:52

Re: Tjena..

Inläggav Hamtoast » 23 nov 2014, 09:50

Tjena och välkommen!

Om du har några frågor eller om du stöter på några problem så tveka inte på att höra av dig :)
Hamtoast,
Administratör - [Adm]
Användarvisningsbild
Hamtoast
Administratör
Administratör
 
Inlägg: 1092
Blev medlem: 25 okt 2011, 20:49
Ort: Göteborg

Re: Tjena..

Inläggav Trollhatten » 24 nov 2014, 21:27

Välkommen till Imaginea
Bättre sent än aldrig
Användarvisningsbild
Trollhatten
Registrerad
 
Inlägg: 110
Blev medlem: 20 nov 2013, 20:27
Ort: Umeå

Re: Tjena..

Inläggav SnyggaSmurfen » 25 nov 2014, 00:42

Jag vill bara berätta att vi kommer byta till en ny karta efter årsskiftet så du vet, när du pratade om att dina byggen blev rensade.
Tills dess så är servern ganska inaktiv pga att folk väntar och vill inte bygga något.

Vi har en Mumble server som "dom" mest aktiva spelarna är inne och pratar med varandra dagligen så man kan alltid får svar om man undrar något.
SnyggaSmurfen,
Moderator - [Mod]
_____________________________________________________________________
I'm not Perfect, I'm not Good nor Bad. I'm just Me... then what am I? I'm a HUMAN!
Användarvisningsbild
SnyggaSmurfen
Moderator
Moderator
 
Inlägg: 186
Blev medlem: 17 feb 2013, 03:19
Ort: En annan del av Köping


Återgå till Presentera dig

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron