Hejsan

Här presenterar du dig om du är ny på servern. Skriv ett kortfattat inlägg om dig själv och vem du är. Observera att det enbart är tillåtet att skapa en presentationstråd per medlem.

Hejsan

Inläggav WhiteDeath » 11 jan 2013, 14:01

Då kör vi en presentation då :D
Marko är mitt riktiga namn och är 31 år ung ;) Jag har kört Minecraft ca 2 år som single player och lanat lite med min systers 2 grabbar.
Det här är första gången jag joinar en server för online spel, så bli inte förvånad om jag inte hänger med i spelet nu i början. Valde denna server efter att ha sett era klipp på Youtube och det såg ut att vara ett trevligt blandat gäng i alla åldrar. Så ni får gärna ta mig på en rundturer och komma med tips. Om ni undrar över något så fråga på bara.
Användarvisningsbild
WhiteDeath
Registrerad
 
Inlägg: 4
Blev medlem: 11 jan 2013, 11:26

Re: Hejsan

Inläggav Majsvaffla » 11 jan 2013, 14:19

Varmt välkommen till Imaginea! Har du spelat Minecraft i 2 år ska det nog inte vara svårt att hänga med bara för att det nu blir SMP. Det som möjligen kan vara ovant för dig är väl i så fall hur de plugins vi använder för att reglera spelandet fungerar, men det är inget konstigt.

Spelare i alla åldrar har vi minsann, och jag kan rekommendera vår Mumble-server där många som är över tonåren ofta sitter och mumlar.

Har du några frågor kan du ta kontakt med någon av våra medarbetare!
Majsvaffla,
Administratör - [Adm]
-------------------------------------------------------
I've been everywhere on Earth, even at the end of Excel.
Användarvisningsbild
Majsvaffla
Administratör
Administratör
 
Inlägg: 1129
Blev medlem: 19 sep 2011, 22:14
Ort: Linköping

Re: Hejsan

Inläggav RedRetro » 11 jan 2013, 14:20

Hjärtligt välkommen till Imaginea! Precis som du säger är vi ett rätt blandat gäng, mestadels p.g.a. att vi inte har någon åldersgräns. Om du har några frågor om hur saker och ting fungerar eller av annan anledning behöver kontakta oss ur Staff gör du det antingen in-game, via PM, via vårat "Supportcenter" eller genom ett mail till contact@imaginea.se ;)
Användarvisningsbild
RedRetro
Systemoperatör
Systemoperatör
 
Inlägg: 1498
Blev medlem: 17 sep 2011, 21:43
Ort: Stockholm

Re: Hejsan

Inläggav Hamtoast » 11 jan 2013, 14:55

Varmt välkommen till Imaginea! :D
Hamtoast,
Administratör - [Adm]
Användarvisningsbild
Hamtoast
Administratör
Administratör
 
Inlägg: 1092
Blev medlem: 25 okt 2011, 20:49
Ort: Göteborg

Re: Hejsan

Inläggav WhiteDeath » 12 jan 2013, 21:16

Tack tack
Användarvisningsbild
WhiteDeath
Registrerad
 
Inlägg: 4
Blev medlem: 11 jan 2013, 11:26


Återgå till Presentera dig

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster

cron