Imaginea på Liseberg - 2014 Edition (26 Juli)

Allmän diskussion med andra medlemmar.

Re: Imaginea på Liseberg - 2014 Edition (26 Juli)

Inläggav FluffyN » 22 jul 2014, 14:28

Tydligen ska det regna på lördag, och inte lite heller :o
It's so fluffy I'm gonna die ^^
Användarvisningsbild
FluffyN
Hjälpare
Hjälpare
 
Inlägg: 70
Blev medlem: 31 dec 2012, 01:03
Ort: Västervik

Re: Imaginea på Liseberg - 2014 Edition (26 Juli)

Inläggav SnyggaSmurfen » 22 jul 2014, 15:38

puff.. vi blir ändå blöta på liseberg, plus finns ju puncho att köpa där så det är nog lungt ;)
SnyggaSmurfen,
Moderator - [Mod]
_____________________________________________________________________
I'm not Perfect, I'm not Good nor Bad. I'm just Me... then what am I? I'm a HUMAN!
Användarvisningsbild
SnyggaSmurfen
Moderator
Moderator
 
Inlägg: 186
Blev medlem: 17 feb 2013, 03:19
Ort: En annan del av Köping

Re: Imaginea på Liseberg - 2014 Edition (26 Juli)

Inläggav Nobodywashere » 22 jul 2014, 19:21

SnyggaSmurfen skrev:puff.. vi blir ändå blöta på liseberg, plus finns ju puncho att köpa där så det är nog lungt ;)

Bild
Animal lovers - bah! Give Bambi half a chance and he'll take your arm off with his fangs!
Användarvisningsbild
Nobodywashere
[Don]
[Don]
 
Inlägg: 89
Blev medlem: 17 dec 2011, 01:27
Ort: Lilla edet

Re: Imaginea på Liseberg - 2014 Edition (26 Juli)

Inläggav SnyggaSmurfen » 23 jul 2014, 18:01

Lite information om lördagen för dom som har glömt.
Vi kommer samlas innanför Liseberg vid den stora ingången (den entrén vid Gothia Towers) kl 12:30. Var gärna där lite innan. Adressen är Örgrytevägen 5, Göteborg. Om du inte kommer kunna komma i tid så hör av er till mig, Red eller till någon annan som kommer komma.

Om någon inte har köpt biljett så kan ni läsa Här om priser (om du skall köpa åkpass rekommenderar vi dig att beställa ett "Allt-i-ett"-kort via nätet - Då ingår entré, åkpass samt ett Express-pass vilket innebär att du för vissa utvalda attraktioner får gå före i kön högst 3 gånger under dagen).

Det är raporter om att bli regn när vi är på Liseberg så ta kläder för vädret. Man ska kunna köpa regnponchos vid en attraktion (kostnad cirka 20 kr) om folk inte vill ta med sitt eget. Glöm inte att stöld risken är stor på Liseberg och ta bara med saker som ni kan ha bra uppsikt över. Som sagt så får alla bära på sina egna saker vi kommer inte ta hand om andras packning.

Om någon har några funderingar eller frågor om något så skriv till mig så fixar jag det. (Red är bortrest tills dagarna till Liseberg)
SnyggaSmurfen,
Moderator - [Mod]
_____________________________________________________________________
I'm not Perfect, I'm not Good nor Bad. I'm just Me... then what am I? I'm a HUMAN!
Användarvisningsbild
SnyggaSmurfen
Moderator
Moderator
 
Inlägg: 186
Blev medlem: 17 feb 2013, 03:19
Ort: En annan del av Köping

Re: Imaginea på Liseberg - 2014 Edition (26 Juli)

Inläggav FluffyN » 25 jul 2014, 11:51

Åska på Liseberg är ju inte så bra, för det ska åska under morgondagen
It's so fluffy I'm gonna die ^^
Användarvisningsbild
FluffyN
Hjälpare
Hjälpare
 
Inlägg: 70
Blev medlem: 31 dec 2012, 01:03
Ort: Västervik

Re: Imaginea på Liseberg - 2014 Edition (26 Juli)

Inläggav RedRetro » 25 jul 2014, 20:24

FluffyN skrev:Åska på Liseberg är ju inte så bra, för det ska åska under morgondagen


Äsch, var inte så negativ. Alla vet att åska och Atmosphere är den bästa kombinationen! :)

Men du kommer väl imorgon, fortfarande? ^^
Användarvisningsbild
RedRetro
Systemoperatör
Systemoperatör
 
Inlägg: 1498
Blev medlem: 17 sep 2011, 21:43
Ort: Stockholm

Re: Imaginea på Liseberg - 2014 Edition (26 Juli)

Inläggav FluffyN » 26 jul 2014, 10:32

RedRetro skrev:
FluffyN skrev:Åska på Liseberg är ju inte så bra, för det ska åska under morgondagen


Äsch, var inte så negativ. Alla vet att åska och Atmosphere är den bästa kombinationen! :)

Men du kommer väl imorgon, fortfarande? ^^


Jag sitter redan inne på Liseberg och väntar på att klockan ska bli 11 så attraktionerna öppnar :D
It's so fluffy I'm gonna die ^^
Användarvisningsbild
FluffyN
Hjälpare
Hjälpare
 
Inlägg: 70
Blev medlem: 31 dec 2012, 01:03
Ort: Västervik

Re: Imaginea på Liseberg - 2014 Edition (26 Juli)

Inläggav Vanilj » 27 jul 2014, 21:03

Trots extrem hetta, åska och regnskurar så tyckte jag gårdagen blev väääldigt lyckad! :D
Jag trodde inte vi skulle hinna med alla "måsten" på grund av de långa köerna, men jag tror faktiskt vi lyckades åka alla viktiga åkattraktioner ändå till slut. Vi blev ju inte lika många som förra året, men det var verkligen jättekul att träffa er alla!

Jag tog tyvärr inte så många bilder under dagen och precis som förra året hade det varit kul om vi delade med oss av dem vi har här i tråden. :)
Bild
På väg till Helix (notera creeper till vänster)
Bild
Ben & Jerry's milkshakes (som tog slut alldeles för snabbt)
Bild
På väg hem med nya minnen! (Some crazy ones)
Vanilj
Användarvisningsbild
Vanilj
[Don]
[Don]
 
Inlägg: 32
Blev medlem: 30 okt 2011, 12:20
Ort: Göteborg

Re: Imaginea på Liseberg - 2014 Edition (26 Juli)

Inläggav RedRetro » 28 jul 2014, 00:14

Vanilj skrev:Trots extrem hetta, åska och regnskurar så tyckte jag gårdagen blev väääldigt lyckad! :D
Jag trodde inte vi skulle hinna med alla "måsten" på grund av de långa köerna, men jag tror faktiskt vi lyckades åka alla viktiga åkattraktioner ändå till slut. Vi blev ju inte lika många som förra året, men det var verkligen jättekul att träffa er alla!

Jag tog tyvärr inte så många bilder under dagen och precis som förra året hade det varit kul om vi delade med oss av dem vi har här i tråden. :)


Kan inte annat än instämma och tacka alla som var med på meetupen för en otroligt awesome dag! :D Själv arbetar jag på en liten video, så kommer sno de bilder som postas här och slänga med dem (som vanligt märker man ju i efterhand att man tagit på tok för lite bilder). Om det dessutom är någon som har ett filmklipp som ni känner är värt att ta med är det bara att hojta till.

Återigen, tack för en grym dag på Liseberg! Videon kommer upp någon gång under nästa vecka :)
Användarvisningsbild
RedRetro
Systemoperatör
Systemoperatör
 
Inlägg: 1498
Blev medlem: 17 sep 2011, 21:43
Ort: Stockholm

Re: Imaginea på Liseberg - 2014 Edition (26 Juli)

Inläggav Nobodywashere » 28 jul 2014, 19:36

Har ett videoklipp när Vanilj och Fluffy möter varandra i whack a mole. Samt lite bilder jag kan slänga upp.

Men måste säga att trotts värmen och det plötsliga skyfallet så hade jag jättekul, inte lika många som förra året. Men bättre i år om du frågar mig :D
Animal lovers - bah! Give Bambi half a chance and he'll take your arm off with his fangs!
Användarvisningsbild
Nobodywashere
[Don]
[Don]
 
Inlägg: 89
Blev medlem: 17 dec 2011, 01:27
Ort: Lilla edet

FöregåendeNästa

Återgå till Allmänt

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster

cron