ALVABOSS DÖDADE MIG UTANFÖR PVPARENAN

Allmän diskussion med andra medlemmar.

ALVABOSS DÖDADE MIG UTANFÖR PVPARENAN

Inläggav arvidhalvarsson » 31 dec 2013, 14:35

Hejhej owners jag är arvidhalvarsson och jag vill säga att alvaboss högg under mig i nether så att jag föll ner och dog.. Jag förlorade mina saker och ajg vet att hon gjorde det med flit. Jag hade alla mina bästa saker t.ex en hel diamant rustning och en fortune III pickaxe efficiency IV.... Jaja bara så ni vet är jag skit förbannad! :evil:
arvidhalvarsson
Registrerad
 
Inlägg: 3
Blev medlem: 27 dec 2013, 14:07

Re: ALVABOSS DÖDADE MIG UTANFÖR PVPARENAN

Inläggav minifunke » 05 jan 2014, 14:31

Du får rappotera till Hamatoast eller så anmäller du Alvaboss.
Jag vet ej om det ät tillåtet men det låter konnstigt om man får det,för jag observerar det som ett regelbrott för man får inte döda varandra föt det är ett plugin som gör så du inte kan det.
Men hursomhelst så får du två förslag av mig eller så hittar du en egen lösning.
Du ska nog sluta vara arg ;)

MVH [G][REG]minifunke
minifunke

Reg - registrerad
minifunke
Registrerad
 
Inlägg: 37
Blev medlem: 30 maj 2013, 16:10
Ort: Uppland,Upplands väsby

Re: ALVABOSS DÖDADE MIG UTANFÖR PVPARENAN

Inläggav Trollhatten » 17 apr 2014, 20:53

minifunke skrev:Du får rappotera till Hamatoast eller så anmäller du Alvaboss.
Jag vet ej om det ät tillåtet men det låter konnstigt om man får det,för jag observerar det som ett regelbrott för man får inte döda varandra föt det är ett plugin som gör så du inte kan det.
Men hursomhelst så får du två förslag av mig eller så hittar du en egen lösning.
Du ska nog sluta vara arg ;)

MVH [G][REG]minifunke

Detta är lite sent men i alla fall. Han sa ju att hon högg under han och då är det ju som inte att slå ihjäl någon. Så på ett sätt har hon gjort ett brott men på ett sätt inte ;)
Bättre sent än aldrig
Användarvisningsbild
Trollhatten
Registrerad
 
Inlägg: 110
Blev medlem: 20 nov 2013, 20:27
Ort: Umeå


Återgå till Allmänt

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

cron