Våra top 3 favorit spel

Allmän diskussion med andra medlemmar.

Re: Våra top 3 favorit spel

Inläggav Peetson » 19 mar 2013, 15:29

1: Diablo 2/3
2: League Of legends
3: Minecraft

Jag hade väldigt svårt att välja. Men Diablo är nog det roligaste spelet jag har spelat. Lessnade dock på det efter 150 timmars speltid.
Go Big Or Go Home!
Användarvisningsbild
Peetson
Veteran
 
Inlägg: 102
Blev medlem: 31 jul 2012, 18:52
Ort: Östersund

Re: Våra top 3 favorit spel

Inläggav lordfotboll » 09 apr 2013, 12:25

1. Mincraft

2. MW3

3. Fiffa
lordfotboll
Registrerad
 
Inlägg: 4
Blev medlem: 12 nov 2012, 20:06

Re: Våra top 3 favorit spel

Inläggav ArvidGames » 12 maj 2013, 20:47

1. Portal (1 & 2)
2. Minecraft
3. Garrys mod

Jag tycker att Portal är den bästa spelserien som någonsin skapats. Jag gillar sambandet mellan HL, HL2 och Portal, alltså hur det hör ihop. Minecraft är ju självklart på topplistan. Jag gillar retrospel. Garrys mod gillar jag för att det spelet är så roligt, att det blir stört.
Användarvisningsbild
ArvidGames
Registrerad
 
Inlägg: 30
Blev medlem: 13 mar 2013, 17:55
Ort: Höör, Skåne

Re: Våra top 3 favorit spel

Inläggav ugglan455 » 26 jun 2013, 17:42

Heeheheh

1.Minecraft

2.Portal 2 (X-box 360)

3.Halo (X-box 360)

Varför Minecraft,jo för att det är helt underbart! Varför Portal 2,för att det är så himla najs och hela Storyn är skit bra! Varför Halo,för jag gillar det bara xD
Jag lika ful som på bilden...
Användarvisningsbild
ugglan455
Registrerad
 
Inlägg: 16
Blev medlem: 08 jan 2013, 16:44
Ort: Norrköping

Re: Våra top 3 favorit spel

Inläggav Peacegrove » 06 jul 2013, 03:23

Svårt att välja endast tre stycken, finns så många bra och tidigare inlägg har nämnt några (Mass Effect spelen, Zelda). Just nu är nog min Top 3:

1. Bubble Bobble Amiga/NES — Det bästa Ko-op spelet genom tiderna!
2. Kerbal Space Program — Det finns små gubbar i spelet!
3. Minecraft — Roligt att spela och skapa med andra, längtar till att kunna bygga officiella plugins.
Mina foton från servern.
Saker jag tecknar.
Twitch.
Användarvisningsbild
Peacegrove
Moderator
Moderator
 
Inlägg: 183
Blev medlem: 16 dec 2011, 03:45
Ort: Stockholm

Re: Våra top 3 favorit spel

Inläggav Carllof » 20 jul 2013, 00:02

1.alla assassins creed spel
2. Left 4 Dead 2
3.BattleField 3
Carllof
Registrerad
 
Inlägg: 16
Blev medlem: 14 mar 2013, 21:34

Re: Våra top 3 favorit spel

Inläggav FluffyN » 20 jul 2013, 01:04

Jag tror nog faktiskt att min lista får se ut såhär:

#1 Left 4 Dead 2 - detta får nog bli nummer 1, jag tycker det är grymt kul att köra och har bara på nån vecka redan lyckats spela i 26 timmar, så detta är nog ett riktigt favoritspel :D

#2 Minecraft - alltid lika kul att gå tillbaka till och spela när man inte har något annat ;)

#3 Garry's Mod - jag testade det idag, det är grymt kul att köra och jag har bara börjat leka runt i det :)
It's so fluffy I'm gonna die ^^
Användarvisningsbild
FluffyN
Hjälpare
Hjälpare
 
Inlägg: 70
Blev medlem: 31 dec 2012, 01:03
Ort: Västervik

Re: Våra top 3 favorit spel

Inläggav SailesTheEpic » 23 jul 2013, 14:19

Min lista :3

1. Saints Row: The Third

2. Garry's mod

3. Minecraft
Katt Mjauo! :3
Användarvisningsbild
SailesTheEpic
Registrerad
 
Inlägg: 8
Blev medlem: 14 maj 2013, 17:51
Ort: Åland

Re: Våra top 3 favorit spel

Inläggav PapiPrime » 12 sep 2013, 22:33

1 Rome: Total War
2 Mount & Blade: Warband
3 Minecraft
:D
Han sa att min slogan var dålig, så jag slog han.
Användarvisningsbild
PapiPrime
[Don]
[Don]
 
Inlägg: 11
Blev medlem: 08 mar 2013, 20:06

Re: Våra top 3 favorit spel

Inläggav lerbatov » 12 sep 2013, 22:52

Hmm.. Som en ihärdig gamer sedan barnsben blir det här svårt, väldigt svårt. Min förstaplats är given, rester får komma i ordningen det poppar upp!

1. Dark Souls, PS3. Fantastiskt spel med djup lore som du bara tar del av om de verkligen spelar spelet på riktigt. Hela spelet, nästintill ner till vart steg du tar är oerhört belönande tack vare den oförlåtande, men inte orättvisa, svårighetsgraden. En bossfight kan ta över 40-50 försök innan allt ner till minsta sidosteg eller block sitter, speciellt på andra eller tredje varvet, ändå har jag aldrig känt att spelet varit orättvist, bara väldigt bestraffande om man gör fel. Men som sagt, även väldigt belönande när man lyckas.

2. World of Warcraft, PC. Säga vad man vill om WoW, alla har vi olika åsikter, men att det är ett av de största spelen genom tiderna kan vi nog alla vara överens om. Det som gick hem mest med mig var att det bygger vidare på en redan så etablerad story och historia och enligt min mening gör det väl, samt gemenskapen av att samarbeta som en guld. Jag har aldrig varit mycket för PVP, utan det är PVE som varit min grej i detta MMO. Nu har jag inte spelat sedan sienaste expansionen, då intresset blivit mättat. Men ack, vilket monster till spel Böizzard skapat.

3. Red Dead Redemption, PS3. Jag har alltid önskat att få spela ett riktigt västernspel med hästar, bankrån, dueller och tågrån. Med RDR fick jag nästan allt jag önskat mig, och dessutom i en helt öppen gigantisk värld med fantastisk natur och en lång bra story med mycket, väldigt mycket, att göra vid sidan om. Ack, de timmar jag spenderade att leta skatter i naturen efter de extremt enkla och primitiva skattkartor man får.. Men hittade alla, det gjorde jag!
Användarvisningsbild
lerbatov
[Don]
[Don]
 
Inlägg: 42
Blev medlem: 25 jun 2012, 15:55
Ort: Borås

FöregåendeNästa

Återgå till Allmänt

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron